Back on track...

Det känns lite bättre idag.
Trots att det snöar slask. Spottloskor på min slitna skinnjacka, på mina frusna kinder.
Men det känns bättre.
Som Petter så fint sade:
Vinden har vänt.
Eller som Ronnie nästan ännu finare sade:
Väntan har sin tid, handling har sin.
Jättefint.
Verkligen.
Jag har väntat.
Nu ska jag handla.
Lösgodis. Helst sådana där praliner med sprit i. Rabarberstänger som måste ätas genom att man först skalar bort det röda skalet för att sedan mula ihop den pissgula fyllningen till en kula som likt en prilla trycks upp under läppen. Marmeladkulor vars geleinkapslade sötma fräter sönder tänderna för varje tugga.
Men det är jag värd.


Kommentarer
Postat av: Sture B

Men alltså, hur kan du förvänta dig en läsekrets och samtidigt kalla oss för horor?
Jag vägrar kallas hora utan att protestera. En hora är en kvinna som ligger med män för pengar. Det har jag aldrig gjort. Däremot bröt jag underarmen mot sänggaveln för att ta mig ur styvfars handfängsel när jag var en liten pojke. Vet inte varför jag berättar det här för dig.
Men jag är ingen hora, det får du aldrig kalla mig igen. Aldrig mer!

2007-11-13 @ 23:14:24
Postat av: Elisabeth

Klart du är värd lite godis, varför du vill ha marmeladkulor förblir dock ett mysterium..?

2007-11-14 @ 09:56:43
Postat av: Michaela

Exakt varför marmeladkulor, det är ju typ det äckligaste som finns. Det bara ser gott inte. Men vem fan köper godis för att se på det?

2007-11-14 @ 18:23:01
Postat av: Michaela

Gott ut*

2007-11-14 @ 18:23:29
Postat av: Chick with Dick

Sååå...det är bara för dig att böja dig framåt och vänta på att bli frälst av Ronnies katedral-stearinljus....vi vet alla att det är vad du vill. Han vet det, du vet det...varför försöka undvika?

2007-11-15 @ 10:53:40
Postat av: Beelzeboss

Amen!

Sture B = låter mer som en gnällfitta.

2007-11-18 @ 13:37:35
URL: http://satan.blogg.se
Postat av: kycklingen

Ja. Det känns lite bättre idag. Solsken. Inte minusgrader. Träningsvärk i rumpmusklerna. Sweet.

2007-11-19 @ 12:08:39
URL: http://www.metrobloggen.se/chicken
Postat av: Snorhora

Vaddå Back? Knappast som i tillbaka. Möjligen som i växeln som inte går frammåt. För varje dag som går får hororna övertaget. Ge oss vad vi vill ha din skriv-hora!

2007-11-22 @ 13:57:53
Postat av: martin janzon

kan du inte publicera den där Sandhalrecensionen nångång?

2007-11-24 @ 17:29:58
URL: http://dunkadunka.blogspot.com
Postat av: Hanna

skönt att du har en så "positiv" inställning på livet,

2008-04-29 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0